Kimh Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hadde bestilt meg kvite blinklys frå http://www.autospar.no/, men under bestilling fikk eg melding om at produsenten var slutta med dei. Dei har fortsatt sorte, sølv... Har merka meg at det er kvite det går i, så koffor slutte med dei?!?? Skulle hatt direkte link til kvite frå ei webshappe, ok? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 kjøp hos opel. lik så greit det:) Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 :eek: er det mulig? Ka spørr eg etter då? Veit at Astra har, men finst det kvite blinklys til sidene til Vectra B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 :eek: er det mulig? Ka spørr eg etter då? Veit at Astra har, men finst det kvite blinklys til sidene til Vectra B? JA Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Så bra! Ka må eg legge ut for eit par hoss opus da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vet http://www.irmscher.com har. Fleste butikker som driver på med opel bestiller fra de også :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Var innom opus i dag men dei fant ingen kvite blinklys til sidene !?? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Her er delenummeret, bare be dem bestille.. 7 29 12 003 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Takk! Skal gi nummeret til den nabben som satt i kassa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Leita litt i Irmcher katalogen, kunne ikkje so godt tysk så eg gav opp sist, hadde heller ikkje peiling på bestillingsnummer men no har eg endelig skjønt det! Ringte i dag og gav nummeret, kunne ta nokre veker sa han. Er det vanskelig å montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Leita litt i Irmcher katalogen, kunne ikkje so godt tysk så eg gav opp sist, hadde heller ikkje peiling på bestillingsnummer men no har eg endelig skjønt det!Ringte i dag og gav nummeret, kunne ta nokre veker sa han. Er det vanskelig å montere? Er gjort på ca 5min om du tar deg god tid:thumb Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal eg pirke av dei som er der med eit flatt skrujern eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ja Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg og har tenkt på hvite blink til min vectra B. Hva kom prisen på på disse irmscher blinkerene da? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Du må ha kvite, ingenting å tenkte på. Bytt originale iallefall! Prisen fekk eg ikkje (spurte ikkje), kun at det kunne ta nokre veker. Opus hadde kvite til astra 99' for under hundrelappen pr.stk. rekner med det er rundt 150kr pr.stk sia det er bestillingvare. Legger ut info når eg har mottatt dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg