Swis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skal bygge ei lukka basskasse med 2 12". Har fått oppgitt at hvert element skal ha 35 liter. Det jeg sliter med er å få til målene på kassa. Noen som kan være behjelpelige? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Laster du ned denne pdf fila ligger det tegning på en 35l kasse, just nettop bygget en slik selv. http://mobile.jlaudio.com/pdfs/8681.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skal bygge ei lukka basskasse med 2 12". Har fått oppgitt at hvert element skal ha 35 liter. Det jeg sliter med er å få til målene på kassa. Noen som kan være behjelpelige? : ) Vil ikke kjøpe mine da? De er ca. 32 liter hver. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swis Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Vil ikke kjøpe mine da?De er ca. 32 liter hver. Mvh Stian Har dessverre ikke penger til det nå! Blir nok billigst å bygge selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har dessverre ikke penger til det nå! Blir nok billigst å bygge selv. Skal bare ha materialkostnadene dekket jeg da, men... Er uansett ikke noen "budsjettkasser" :P Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg