villejan Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Får vel gratulere med salget og ikke minst kjøpet. Høres nå virkelig ut som et bra kjøp. Hadde du lagt ut noen bilder noen sted av bilen di? JEg tviler nok ikke på at det er umulig å få 140-150 for min. Det var nok ikke meg du så på danmarksplass.... jeg var på ferie på den tiden. Nå legges bilen ut på motobørsen og settes i avisen kanskje neste uke. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Av bilen din, men var ikke sikker. MEd tanke på at du ikke hadde noe spes. mere enn meg av utstyr og Ikke Noe styling, så burde det vel absolutt være mulig å få 150. Nye bilen din var fin, etter du får lakkert den helt ned! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Bare vær tålmodig.. Jeg solgte den til en tidligere kunde. Mannen som er mekaniker lånte bilen en hel helg og så over bilen, han sa den var ett velholdt eksemplar. Jeg gikk til innkjøp av andre felger i forkant av salget (utgift: 8000) og det økte interessen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Slike ting hjelper ofte veldig på prisen. Nå er det jo ikke så masse mere jeg kan gjøre som er billig, så vi får vel bare være tålmodig. Det som er bra er jo at bilen kan selges helt org. ettersom jeg har alle delene som er skrudd av eller skiftet! Kjøperen/e vil få en halv bil ekstra.....hehe. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 villejan: skal du kjøpe cab? jeg har en kamerat som har sin tilsalgs. den er veldig flott. ellers regner jeg med du stiller på BMWCCNs banekjøring på Eikås den 31 august (søndag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Kommer jeg nok på dersom jeg framdeles har bilen, og det tror jeg, men håper ikke! Nei, jeg skal ikke ha cab. jeg skal ha meg en pappa bil, dvs. en stasjonsvogn. Audi A4 1.8t. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg