torono Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jeg har en passat 99 mod tidi 90 hk. Etter min mening er det veldig lite futt i denne. Har andre noen erfaringer med denne bilen. Har vurdert å chiptrimme den for å få litt mere effekt ut av den. Hva slags fordeler og ulemper er det her? Har også lest om å sette inn luftsportsfilter for å få litt økt effekt, har dette noe for seg? Hvor kan jeg evt få kjøpt luftsportsfilter i nærheten av Kristiansand. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Har en passat 94 mod tdi 90 som er chippa,kn filter og katt fjernet på. synes ikke den går så veldig mye bedre nå...Litt da, men ikke det grommeste i forsjel. Men min "fusker" da. Pulse ventilen eller noe slik er kaputt. Røk etter trimming da.... Vet ikke hva en ny koster helle, noen som vet det ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg