Josteinsmira Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjempe fin bil du har der ja :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Nei, når jeg først er i gang og "horer" bilen..... For en feit TT ! NYDELIG ! Dette spørsmålet måtte komme opp, men hvordan har du tatt disse to bildene ? Instillinger osv.. QUOTE] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 :pray :pray :pray MEGET pent. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Veldig pen bil! Likte også de bilene du har hatt tidligere. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 For en feit TT ! NYDELIG ! Dette spørsmålet måtte komme opp, men hvordan har du tatt disse to bildene ? Instillinger osv.. Takker. Kan desverre ikke være til så mye hjelp med bildene. Drar ut på noen "photo raid" inne i mellom, og da tar jeg en 100-200 bilder. Huske akkurat hva jeg drev med på de enkelte bildene klarer jeg ikke desverre. Og takk til dere andre også, for fortsatt mye hyggelige tilbakemeldinger :thumb Er noen flere små mods jeg har lyst til å gjøre med den, men... Var dette med å selge den, eller beholde den da... Blir ikke millionær av å jobbe på ett lager, så inne i mellom så må en ta noen kjipe avgjørelser. Blæh... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Veldig pen bil!! likte spesielt kontrasten mellom det svarte panseret og den hvite basen! Gjennomført bil! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 heeelt sykt.. må si dette er one of a kind bil assa.. akkuratt som min... Kult at du tørr å gjøre noe EGET!:respect Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Om man har et (litt avansert) foto/bildeprogram kan man vel lese av innstilligenene kameraet hadde når bildet ble tatt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Om man har et (litt avansert) foto/bildeprogram kan man vel lese av innstilligenene kameraet hadde når bildet ble tatt..? trenger bare vanlig windows til det.. (høyreklikk - egenskaper - sammendrag - avansert) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Prøv det !! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 trenger bare vanlig windows til det.. (høyreklikk - egenskaper - sammendrag - avansert) Lærer noe nytt hver dag.. Første bildet mariius spurte om: Lukkertid: 2,48 sek Blenderåpning: F/8 Brennvidde: 6mm Eksponeringstid: 2,5sek Og det andre... Lukkertid: 2,48 sek Blenderåpning: F/2,7 Brennvidde: 6mm Eksponeringstid: 2,5sek Tatt med stativ (såklart), og fått seg en omgang photoshop. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 trenger bare vanlig windows til det.. (høyreklikk - egenskaper - sammendrag - avansert) Hm, mente jeg også hadde sett det et sted, men får ikke opp denne infoen på WinXP Home her jeg sitter vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Tusen takk ! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hm, mente jeg også hadde sett det et sted, men får ikke opp denne infoen på WinXP Home her jeg sitter vertfall.. xp home er strippa for ting som mannen i gata ikke har bruk for. Bruker man pro til daglig blir man mektig irritert å komme til en maskin med home:iconsm Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Flott bil! Perfekte bilder! Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg