golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 har montert nye skiver bak på caben nå, og såg til min store forundring at det er kast i ene skiva! forstår ikkje hva de skulle komme av, når eg roterer skiva for hånd,ser eg tydelig kastet, (og hører det da skiva subber litt ekstra i klossene) de koniske lagrene sentrerer jo seg selv! og om spindelen hadde vert ødelagt, hadde det nok ikkje gitt utslag i kast, heller camber og spissing. hva er det som kan gjøre dette, alt bortsett fra spindlene er nytt! hmmmmmmmmm trenger litt tips her ja :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 trenger litt tips her ja :) Feilmontering er vel det første som slår meg. Har du presset inn ytteringen riktig i skiva da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Feilmontering er vel det første som slår meg.Har du presset inn ytteringen riktig i skiva da? ja eg trodde da de:) men det skal sjekkes i morgen! har bytta hjullager en del ganger på disse bilene, men har ikke kommet borti dette før! men støtter teorien din! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hjelper også å gjøre skikkelig rent der skiva skal monteres. Det går nok i orden, Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 I tillegg til det klubbkollega ManiaCoupe nevner bør du sjekke om den indre fettkoppen sitter rett (eller om den er rett). Denne husker jeg var kødden å få på rett/ikke deformere. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fant ingen feil med den indre tetningsringen, glir fint på akslingen den, begge inneringene sitter i bunn også, forsøkte å dunke de mer på plass. men det kaster nå og! mystiske greier... Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 kan det tenkes at skiva du har fått er et feilprodukt? vis alt er riktig som det skal være ville jeg prøvd å tatt skiva fra andre sia bare for og se om det er skiva som er sånn! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ja eg har tenkt tanken:) nå har eg montert alt igjenn, (var så gira på å se om de nye bremsene mine fungerte) så når det er testet, og bilen står på bukker, skal eg sjekke! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg