Stian22i Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei...! Får en merkelig lyd i høytalerene så fort jeg skrur på cd spilleren, høytalerne er kobla til en forsterker. Denne skal fungere, er brukt i en annen bil, og prøvd ut flere ganger. Men er bare i min bil dette skjer. Har gått over masse ledninger og kontaktpunkter og erstattet disse men lyden vedvarer. Lager også ekstra lyd nå jeg skifter sang eller skrur av å på cd spilleren. Det kommer ikke noe musikk ut av høytalerne, bare denne lyden, ingen forskjell i volum om jeg skrur opp eller ned på cd spilleren. Høres ut som summing og knitring. Når jeg skrur på bilen er fortsatt lyden der, men pluss dynamostøy. Har prøvd forskjellige utganger på cd spilleren som ikke er brukt før så skal ikke være noe med disse heller.... Håper noen kan hjelpe.... Siter Opel Omega 2.5dti Opel Rekord E2 2.2i Opel Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Prøv å koble til høyttalerene direkte på høynivå/høyttaler/iso-kontakt greia og test der... Kan være jordingsfeil som forårsaker at IC-protectorene mellom rca-utgangene og spilleren er ødelagt, sjekk jordinga di! Spilleren må nok på reperasjon.. =( Link, har samme problem selv. Men denne gangen er det _nekt_ med jording:.. http://bilforumet.net/showthread.php?t=124967 Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg