dankis Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Plasserte denne her p.g.a. at jeg ikke faen noen bedre plass. Har visst fått småstein i katalystator/dekselet rundt, så jeg lurte på om noen visste en fin måte på å få de ut igjen? Vil få de vekk fortest mulig, siden det er en irriterende klirrelyd.. De flakser vel rundt som noen unger inni der. Kan jo evt. prøve å ta en bilvask da, hvis dere tror det vil hjelpe? Feilberegna høyden på en dump i veien, så det skrapte nedi.. Var på en grusvei Har sjekka understellet, og det ble ikke noe skader. Ikke en liten bulk engang. Hilsen meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 pirk med skrujern eller en metalltråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankis Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 pirk med skrujern eller en metalltråd Ja det kunne jo gått an, men har desverre ikke noe å kjøre på å heise den opp med.. Mekaniske avd. på skolen her holder på å pusser gulvet nå i ferien, så der går det ikke an å holde på. På bensinstasjonene tror jeg ikke jeg får lov å holde på alene. Har spurt før, og fikk nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Du har vel en jekk. Hvis ikke får du låne deg en. Bare husk å legg noe solid og stabilt under bilen, ikke la den stå på jekken, selv om det er en stor og stødig garasjejekk. Har sett hvor fort det kan gå galt hvis noe ikke virker som det skal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg