AndersM Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ja, da er bilen så og si ferdig skrudd sammen igjen, men lurer på noen ting.. Den lille runde spygrønne vakumboksen skal ha en 3,2mm slange innpå seg, men fra hvor? Er blandt annet et y ledd som skal brukes mener jeg og huske? Også har jeg en j***** kabel som jeg ikke finner hvor skal i motorrommet.. Den er av sort plast og ser ut som en T . Anyone? hehe Finner ikke ut av det i Haynes.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 En ting til, må jeg bruke eksosklemme for å få på C låsene over eksosmanifoilen? Har de det jeg trenger på biltema? =) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 de har det du trenger til C-klemmene på biltema.. prøv å ta bilde av denne "plastikkdingsen" du mener Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ok, hva heter det utstyret? Noen som vet med slangene til vakumboksen o.l. Noen som har noen nærbilder av motoren så jeg kan få sett det? Må ha bilen på veien i kveld, da jeg skal hente fruen i morgen.. Shit :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 strup vakuumslangen, er ikke værre en det egentlig :) og om du spør om hva utstyret du bruker på C-klemmene heter, så er det helt vanlige eksosklemmer, (slike du klemmer sammen røra med) har best erfaring fra bruk av 54mm eksosklemme til C-klemmene.. måtte under bilen for å sette på den ene og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 takker, men hvor skal egentlig vakumslangene? De tynne 3,2mm? Er det noe fra forgasseren? Altså de som skal opp til den grønne boksen.. Hvor kommer de fra? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 skal inn på gasser ja Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Noen som har nærbilder av en 1.8liter så jeg kan se hvor slangene som skal fra den grønne boksen skal på forgasseren o.l. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg