Pellick Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er nok noen som finner det ut ganske raskt så snart rattet kommer ut ;) Oppfordrer forresten alle til å stemme på "rating/rate this thread" øverst i tråden så kanskje det blir sticky etterhvert. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Får vel bumpe litt her :D Vært uten nett mens jeg har flytta så jeg har ikke fått oppdatert noe, men nå er jeg sånn noenlunde på plass. Tips til sett som burde vært med på lista ønskes fortsatt. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 savner PC-ratt. :) MOMO-rattet, noen som har det? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hadde vært så utrolig kult med et skikkelig ratt til xbox 360. eneste erfaringen jeg har med bilratt var et billig et med halvannen meter dødganghmmmmmmmmm .. så, pellick, har du no snøring på om det kommer et ordentlig forseggjort ratt til xbox 360? takk for svar:) send gjerne pm da jeg klarer og rote bort hvor trådene er:puke mvh morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 morten trykk her: http://www.bilforumet.net/subscription.php?do=addsubscription&t=125611 og vips så finner du tråden lett igjen via kontrollpanelet ditt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 så, pellick, har du no snøring på om det kommer et ordentlig forseggjort ratt til xbox 360? takk for svar:) mvh morten Tjha, har ikke så mye mer peiling enn det Google kan gi meg :) Ser at Logitech har ett 360-sett på gang, og Logitech er så godt som alltid et sikkert kort: http://hardware.teamxbox.com/xbox-360/73/Logitech-DriveFX-Wheel/ Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitedboss Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Joytech 3 in 1 Nitro Racing Wheel Kommer med USB-tilkobling for PS2 og PC, samt adapter for tilkobling til XBOX. Styreutslag: 200 grader Pedaler: 2 Gir: Sekvensiell girspak + F1-shiftere på rattet Knapper: 12 Force Feedback: Ja, unntatt for XBOX Tilkobling: USB Fester: Bordfeste Kompatibilitet: PC, PS2, XBOX Kommer mer her, men må sove litt iblant også :) Vet du hvor mye strøm den trenger?? Sånn at jeg vet hvilken strøm kabel som tilhører den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Steike, denne tråden hadde jeg glemt. G25 ble visst ikke så "Limited" som Logitech prøvde å innbille oss den gangen. Hehe! Unitedboss: Jeg vet ikke hvilken strømadapter Joytech-rattet trenger, om det ikke står på rattet eller esken så får du bare prøve deg fram. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg