Nikdev Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei Noen som vet hvem som kan frakte bil som ikke går til oslo, Jeg skal kjøpe meg en delebil, men den er helt ribba. Auto transport eller Nor Cargo ville ikke ta bilen da jeg ikke kan garantere at den er kjørbar. Problemet mitt er at den må være henta i stavanger før torsdag. (Eller så ville jeg ha gjort det selv...) Noen andre firmaer som kan hjelpe meg? Eller er det noen med ferie nå som har lyst på en tur til stavanger, Send Pm! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har du kjøpt deg den ribba 924`en som stod tilsalgs her i Stavanger? Hør med Autolink, de skulle ha ca 2500 for å frakte en bil til Oslo fra Stavanger. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har du kjøpt deg den ribba 924`en som stod tilsalgs her i Stavanger?Hør med Autolink, de skulle ha ca 2500 for å frakte en bil til Oslo fra Stavanger. Autolink vil ikke, bilen må være kjørbar.. Ja jeg kjøper nok den bilen, hvis det er som han som selger sier; overhalt motor Skulle få mere info ikveld Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg