jossa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hei.. har nettopp lakket en aleminiums blokk med varmebestandig lakk den skulle utsettes for 160 graders varme en time etter lakkering å det gjorde jeg med en varmepistol.. å blokken bled vasket i en spesiell alu. vask før lakk å nå har jeg problemer med at lakken ikke vil sitte.. den sverter av på fingrene mine når jeg tar på blokken.. har samme problem med et vannrør som ble lakket med vanlig svart å så med klarlakk .. det ser ikke ut til å herde (selv flere dager etter) hva gjør jeg galt? hiv snart heile mainsjiten på have! :deng Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hatt i tynner og ikke herder? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 det er ferdigblandet lakk på boks ... så det skulle vel ikke være nødvendig`? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Da vet jeg ikke... :P Eneste er, hva med å ha delene i ovnen på 160 grader fremfor å bruke varmepistol? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe joda.. men hva vil min kjære mor si til det :P hehe.. mån tro om den skal stå der lenge da? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ok da tror jeg løsningen er funnet hehe.. ventilasjon er tydeligvis viktig.. ? wtf lissom :P hehe.. jeg tenkte meg ikke helt om å satte den i en lukket bod fordi den er varmere.. men det er ikke no ventilasjon der.. etter at jeg flyttet den ut i et godt ventilert stykke garage så var problemet løst :blush: sån nå er saken oppklart å vist noen andre skulle være så tankeløs som meg så vips er saken biff... Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 vasket du før du lakkerte, med hva ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 en bekjent av meg skaffet noe VELDIG sterke saker .. hete "rustvask" tror jeg.. var beregnet på og vaske alu til industri bruk... så det er mulig noen av de store renholdsfirmaene har det eller et verft.. det var så sterkt at etter 3-4 min på huden så svei det sån passe, men det blei UTROLIG! reint etterpå da! :P Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 det som lakkerere bruker er silikonfjerner, det er nesten 100% nødvendig om du skal ha ei bra lakkering ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hmm.. tja.. blokka er nå herda å lakken sitter som den skal da...:S mulig denne lakken ikke er så "kresen" var no hig temp paint jeg kjøpte på bilextra.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg