Myrvang Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har en golf 1,8 gti 8v som er bygd om til turbo.. Fikk en ulyd i motoren og tok ned bunnpanna. Der fant jeg et ødelagt rådelager og en sliten veiv.. Begge disse var originale.. Har G60 stempel. Trenger råd om hvilken veiv og hvilke lager jeg bør sette på.. Noen som har delene jeg trenger kanskje? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Tror det holder med original veiv og lager, men delene bør være i orden i utgangspunktet. Mener å huske at 16V motoren har samme råder å samme lager som S2 motoren til Audi. Samme delenr på rådelagra jeg fikk til min KR motor og Audi S2. Samme med stempelringene også. Om det er samme på DX motoren din vet jeg ikke sikkert. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hmm.. Det er det jeg lurer på.. For jeg vil oppgradere veiv og lager.. Slik at det skal tåle litt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Autotune:Har forresten sett bilen din på treff på mo.. Nice.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 du bør skaffe den oljeunderspyling på stemplene da holder den lenger. vet det er på G60 blokka Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen som vet hvor man får tak i disse delene nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Noen som vet hvor man får tak i disse delene nye? Da blir du blakk! Få tak i en dele motor eller så kan du slipe veiva og kjøre med overdim. lager... GTI veiva holder i masse vis, har du G60 råder også? For det må du ha, ellers passer det ikke, 10mm forskjell på lengda + at X-pinnen er støre... Vis du ikke skal mer 200hk trenger du ikke underspyling. Har alt du trenger men det blir unødvendig mye i frakt, prøv ett huggeri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Trenger fortsatt G60 råder.. Kontakt meg hvis det er noen som har.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg