Gå til innhold

Bilinnbrudd LILLEHAMMER

Ranger emnet


s2kongen

Anbefalte innlegg

Hadde innbrudd i min Blå Audi RS2 vare som stod parkert i vingromsveien på vignes(300m sør for bjørns kro mot vingrom) i natt,ønsker tips om noen har sett noen/noe mistenkelig i det aktuelle området etter kl 3 i natt. Tips som fører til at JEG får tak i riktig person belønnes med 10000kr kontant i hånda! Send meg PM hvis du har noe som kan være av betydning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ødelagt? Kan virke som om de fikk med seg en del av verdi i og med at du setter en så grei dusør. Kan kanskje være lurt å skrive hva som har blitt stjælt, sånn att folk kan være litt obs dersom de blir tilbudt noe stasj.

Blir forbanna når jeg leser om sånne ting som dette. Irriterer meg også over folk som kjøper ting de vet/burde vite er tyvgods. Det oppmuntrer jo bare disse jævlene som ikke klarer å respektere andres eiendom...

Uansett så håper jeg du får tak i de. De fortjener pryl!!!

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen steder i norge er trygge lenger... kjørte gjennom åmot igår natt, kommer det en stol ganske lavt flygende inn mot meg...

 

Jeg rakk ikke å tenke på hvorfor den stolen kunne fly engang før den mellomlanda på bilen min og knuste ett speil og deretter havarerte på veien...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er jævlig surt når det skjer, og skjønner du vil knuse knær og ommøblere trynet på den/de som har gjort dette. Men hvor lurt det er er en annen sak... Politiet gidder som regel ikke sette inn resurser på sånt som dette, men det lønner seg for det å ta en telefon til de først ;)

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er jævlig surt når det skjer, og skjønner du vil knuse knær og ommøblere trynet på den/de som har gjort dette. Men hvor lurt det er er en annen sak... Politiet gidder som regel ikke sette inn resurser på sånt som dette, men det lønner seg for det å ta en telefon til de først ;)

 

 

måtte anmelde det pga at passet mitt ble stjålet,men jeg kan love deg at jeg skal spare politiets ressurser hvis jeg får vite hvem det var som gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår