Mogwai Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Noen som har et tips hvor jeg kan få kjøpt et kult enderør til bilen min? Er ute etter et avlangt et som IKKE er delt i to (pga blåselyder med det jeg hadde), og som er minst 160mm bredt og cirka 70mm høyt... Har funnet dette her: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5419 , men helst bredere, og gjerne uten DTM-knekk.... glipet som skal "fylles" i hekkskjørtet er cirka 240mm, så 180-190mm bredt hadde vært ypperlig. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 CD-Cardic og mekonomen selger enderør fra hver sin leverandør. Delekatalog regner jeg med er på nett. Disse enderørene ser helt ok ut og er rimelige.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 kjøp et 3" røyr og en platebit, så kapper du røyret i 2, og sveiser det sammen igjen ovasl med plate mellom røyrendene, så tar du(som er gjort på gamlepotta mi som må på igjen i en brennevinsfart!) en liten simons fullflöde demper(hul demper med rakt 3" gjennom) og sveiser på potta, og den på etter kardangbøyen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 skulle ikke du ha jt da?:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg har jo jt hele veien, men den stussen som fulgte med var jo skikkelig møkkastygg. Har forresten sett både på mekonomen og bilxtra. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg