GGGolf Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Først og fremsrt så vil eg sei at eg har søkt og fann ein del, men fekk ikkje heilt fulstendig oppklaring. lure på å kjøpe ein del corrado g60 deler og sette på min golf. da tenker eg først og fremst bremsesystem. passer bakaksling?? korleis blir det med handbremsen? er det ABS på corradoene... hadde vore utrulig bra om bakakslingen og framhjulsopphenget passet!!! er godt grunnlag fir videre bygging. motoren trur ikkje eg skal ta, for alt elektronikken og slik trur ikkje eg skal hive meg ut på aleine! men håper fra svar viss noken veit! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Du kan bruke forstilling og bakstilling fra corrado på golfen din. Har gjort det samme selv. ABS'n og sensorene har jeg bare fjernet. Trenger ikke den. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 dashbordet passer ved litt tilpassning, framlyktene også. bremser framme og bak kan du bruke, samme gjelder motor, frem og bakstoler. er sikker mer, men det er det jeg kommer på i farta!:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bensintanken?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bensintanken?? JA Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 se på det på denne måten.. corrado er golf 2.5 :) meste passer uten om det kosmetiske samt dørtrekk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 mye modifisering på de dørtrekka , eller er de rett og slett helt forskjellige? da må man vel bare kjøpe interiør fra g60 golf eller gti da, om man vil ha skinn? noen av gti'ene kom vel med det..?:wonder Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 dørtrekka er rett og slett forskjellige :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 men... viss eg no kjøper G60motoren.... dette med speedometer. er det berre å kjøpe eit g60speedo til golf, og så er det bere å plugge i, elelr er det andre på corrado? og ein anna ting... noken som veit effekten på g60motor uten G-laderen? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det er forskjellig instrumenter på golf g60 og corrado g60. Etter det jeg veit, så har corradoen alt digitalt, mens golfen har speedometer wire. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det er forskjellig instrumenter på golf g60 og corrado g60. Etter det jeg veit, så har corradoen alt digitalt, mens golfen har speedometer wire. det e feil corrado har et annt speedometer ja men kom ikke med digital før 1991 eller noe slikt før det hadde de og wire.... Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 det e feil corrado har et annt speedometer ja men kom ikke med digital før 1991 eller noe slikt før det hadde de og wire.... Ok, da lærte jeg noe nytt også. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 er det noken som har tegninger eller veit om plasser der en finner tegninger over ledningsnettet på ein corrado... de blir nemmelig kansje til at eg kjøper motor og setter i golfen.. og då er det greit å få litt oversikt... men siden dette er en seinere en 91 modell, så er altså speedoen digital. kansje eg bør bytte til corrado dash da... hmm. det lar sewg vel gjere?? eller byr det på problemer? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 g60 er vel elektornoisk innsprøyting og... kor mange hk har motoren uten g-lader?? noken som veit? og viss eg får med alt av ledningsystem og slik, så burde det vel vere greit å få "installert" det i golfen? eller må eg lage eina koplingstavle og slik tull?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 G60 er vel 160 hester org.... :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg