thebusk Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 her ser du en uferdig modd som ej vil at skal bli ferdig, kan du hjelpe mej?? kom med tips og idea so skal ej prøve dei ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Få på en frontfanger som går like langt ned som sideskjørtene og klem på store svarte felger med blankpolert breeei kant og lite gummi. Tone det oransje i frontlyktene så det ser mere mørkegrått/svart ut samt få chromlistene rundt vinduet i svart. Har du lyst til å hjelpe meg også med å sette på noen felger på bilen min inne på "mod my ride" forumet? En blå Volvo 240. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 takk for gode idea ;) he komt ganske mykje lenger på modden no, men den e ikkje heilt ferdig enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har du taksenka'n også, eller bare ser det sånn ut? Uansett, ble bedre nå ja :) Fjerne dørhåndtak? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jepp, taksenka den (ser litt rart ut enda..) brusha ny front brusha sideskjørte litt meir fjerna plastikk listene rundt hjulbuane bredda bilen litt nye felga etter dine beskrivelsa ;) ser litt rart ut bakhjulet..pytt pytt * skal skifte bakrugrunn, og brushe meir, kansje tilogmed brushe heile bilen? verfall få den til å sjå meir realistisk ut i forhold til lyset. prøvde å fjerne dørhandtaka, men de såg styggt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 finn en bedre donorbil til de felga, ser totalt urealistiske ut. ellers bra modd Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg driver ikke med photoshop selv men jeg er det fødte petimeter... hehe Når det er sagt, jeg synes det mangler litt over bakhjulet og opp til kanten på laste planet. Litt for my flate der, en liten bredding kansje? Sideskjørtet ditt har ikke dybde, iallefall ikke like bak høyre forhjul. Sideskjørtet på venstre side ville ha syntes i denne vinkelen. Har du korta ned høyre døra? den ser så kort ut i forhold til akselavstanden. Ville ha droppa baksetet og kjørt en to seter istedet :) Bare min mening.... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg