fred_stian Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 En på jobben skal bruke en golf 1 til rallybil og skulle hatt den litt stivere og da gjerne senket den litt... Der jeg kjøpte mine senkefjærer (kjøpt på krogslund...) kostet de ca 700kroner, og dette virket som en grei pris for kollegaen min, derfor lurer jeg på om noen vet om like billig senkesett til golf 1? Eller om fjærene på golf 2 passer på 1'ern?:thanks Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg vet at autospar.no har noen senkefjærer ( 40mm, og kan visstnok brukes med de originale demperbeina) til golf 1 for 999,-, men kvaliteten på dem vet jeg ikke..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Golf 2 fjærer passer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg