Stingah Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Skulle jekke opp golfen i dag (gjort det mange ganger) men kom til å tenke på, hva er det perfekte stedet å sette garasjejekken? Skal ha bukkene der hvor man skal sette jekkene som følger med bilen så der er det jo utelukket. (blir vanskelig å sette bukkene der man jekker) :p Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jeg må bruke orginal jekken for å jekke bilen opp bittelitt så jeg får under den vanlige garasje jekken:) bilen er lav gitt:driving Devil Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja veit. Jeg får garasjejekken AKKURAT under en eller annen kanal ca. 20 cm. fra yttersiden av bilen. Denne har nå til nå tålt å blitt jekket opp etter, men bra er det ikke :s Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 viss ikke dere får garasjejekken under bilen, er det bare og legge noen plankebiter, plater eller noe annet som bygger opp litt bak dekkene, og rygge oppå. vips så er bilen høyere og jekken går kansje under!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg kjører alltid opp på 2 stk planker jeg har skrå skjært. Deretter er det bare å skyve garasje jekken inn under bilen. Og jekke i bære bjelken eller no Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg