Cchris Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg selger skjørtene og bredderne fra G60`n. Bare så det er sagt... Dette er ikke strøkent. Heller godt brukt. Mangler 3 (!) av 4 deksler på skjørtene. Også er det en liten sprekk i den ene bredderen forran, men dette vil ikke syns når dem er montert trur jeg. Evt. reparere det. Jeg mener det egner seg best for en som vil lakkere dem. Her er et bilde av dem på G60 delebilen. Bud foretrekkes! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 pris a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Bud foretrekkes! Er litt usikker på prisen. Derfor ønsker jeg bud. Dette koster over 3000 kr nytt hos Møller. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvordan passer dette med vanlige brede lister da tro? Hvordan er de listene der festet? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvordan passer dette med vanlige brede lister da tro? Hvordan er de listene der festet? Vanlige brede dørlister? Trur ikke det blir så bra isåfall. Har bud på 1500. Går for dette hvis ingen byr over i løpet av 2 timer. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan sitter de listene der da? De smale du har på bilen Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan sitter de listene der da? De smale du har på bilen Det veit jeg ikke. Kan evt. skjekkes. Men jeg trur dem ikke er limt. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja hadde vært genialt om du sjekket Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja hadde vært genialt om du sjekket Gir du meg tlf nr. så kan jeg skjekke det etter jobb. Men du må bestemme deg ganske fort. Har en som skal komme å se på dem ved 5 tiden i dag. Fått bud på 1500kr. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hmm *tenke tenke*. La ham få dem for 1500 du... =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 S O L G T Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg