Josteinsmira Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen som kunne hjulpet meg med denne ATV'en: Vet det er litt dårlig bilde men jeg vil ha dette gjort. Lakke alt det røde svart Lakke alt det grå neon grønt. Hvite blinklys med grønn pære Hadde vært kjempe fint om en hadde gjort dette :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bumper denne her, hadde vært fint om noe hadde tatt seg bryet å gjøre det :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 BILforumet.net Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 MC-forum MC Fynd/Børs Er visst ikke bare bil, spurte her siden de fleste her er veldig gode i PS og ville bare ha noe småtteri gjort ;) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ser dette litt ut som det du hadde lyst på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jepp, veldig fin den der :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ser jo ut som en Artic Cat nå:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg