pahf Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Da jeg skulle hjem fra jobb i ettermiddag fikk jeg plutselig ikke nøkkelen inn i dørlåsen på min renault 19. Det er kul hakke umulig, å attpåtil klarte jeg å knekke en liten bit av en fyrstikk inni i lås jævelskapen! Noen som har noen tips om løsning på dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Spray masse låsspray inn i den. Mest sannsynlig er låssylinderet ødelagt, småstein inni eller noe. Må nok byttes! Beskyttelse dekselet er vel konstant åpen? Pleier å bli slik etter en stund Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 har hatt i låsespray i plenty mengder, men akk nei :( må vel bytte ja. dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg