Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Selger ikke deler nei. Hadde jo tjent veldi mye mer på det, men det er jo en GT. Man hugger ikke en GT. Regner med at DaButcher hatte stukket av med rutene rimeli kjappt da ? hehe. Om den skulle hugges så ville jeg jo selfølgelig hatt delene selv. Jeg hadde ikke hatt noe mot sort interiør, tonede ruter og GT instrument.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 sant nok. du som "reddet" GTen fra autodb for ei stund siden? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 den tror jeg ble høgga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 den tror jeg ble høgga... fanken... Trenger frontspoileren :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fanken... Trenger frontspoileren :P volvo original som kjøpte den Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 solgt? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg