Pudding Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Sorry OT, men Pudding, du som kjørte på ACR? :D Ja :) Jeg er jo mye med i min egen video fra acr, og noen bilder.. Er to like biler da. bare at min kjenner du igjen på vingen... :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Sikkert denne du hadde sett på AutoDB:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7826320&sid=6aOjNCz5B092269&pos=11&tot=31 ] Den blå der har jeg blitt forbikjørt av.....FY FAAAAAEN!!!!!! den går så innihelvete jævlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! syk bil. har aldri sett maken!!!!! syk syk syk syk syk syk bil!!!!!!!!:spin :respect :respect :respect :respect Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg er jo ute etter en bil som har skilter da.. så det bare er tut og kjør... :P men 200 hadde vert stas det.. synd at de er så dyre... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg