RuuDpus Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kjørte litt vel fort på en alvorlig stor hoompel i går, og plutselig så begyte det å skurre i anlegget.... så begynte det å miste lyden innimellom... 20minutter senere så forsvant all lyd... får spilleren på og kan bytte sanger osv, men får ikke lyd... hva er galt? har ikke de pinnene, så får ikke stykket den ut... men er bare en isokabel bar der som har både strøm og høytalerkabler i seg, så den kan jo ikke ha detti ut når jeg får på strømmen? er forresten en Pioneer deh-435r Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har du forsterker på systemet ditt, så kan det jo hende at remoten har falt av?! Sjekk i så fall om forsterkern din får strøm! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har forsterker i systemet ja, men den er ikke kobla til nå... Har fjerna sikringene, pga at jeg har tatt ut basskassa pga. en ferie;) Alle høytalerene er kobla på cdspilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Fant feilen... høytalerkableen hadde detti av den ene 6x9ern, og da slutta plutselig alle høytalerene å fungere... men nå funker det igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Uhm, hørtes ut som noen merkelige koblinger, om alt detter ut om en kabel går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Dro til bilstereoexperten i skien... var han som tipsa meg om at dette kunne skje om en av høytalerkablene hadde detti av... i mine ører var det også veldig rart, men det funka jo, så da er jeg fornøyd;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er vel en krets i forsterkeren i spilleren som kobler inn og forhindrer skade tenker jeg :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg