Tidligere bruker Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har leket meg litt med FS, er ikke god men klarte det under. Det som er gjort med bilen(e): -Lakket -Senket -Ny frontleppe -Nye felger -Sotet alle ruter -Cleanet dørhåndtak -Cleanet bodykit -Farget felger -Logoer -Hoodscoop (LoL edition) -Spoiler (LoL edition) Det som mangler: -Frontgrill (kommer snart) -Intercooler (kommer snart) -Ny bakgrunn ? (kom med forslag, med link til bilde) -Nye felger (igjen :) ++++ Bildet NR# 1. Orginal 2. Street design 3. Smooth design 4. Drift design 5. LoL design (SupahFly-Edition) 6. Perfection design (min favoritt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 njaaa, skeptisk:redxpoke Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 lol @ lol edition Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hehe, ja for å informere så kan jeg si at LoL edition er BARE kødd.. det er brukt minimalt med tid på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Pen den under den røde! Passa bra med svarte felger. Du hakke lyst til å hjelpe meg litt også inne på "modd my ride"? Har lagt ut et bilde av bilen min der. Volvo 240 som skulle hatt andre felger :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har lagt til ett sjette bilde, det er det feteste syntes jeg :D Legg merke til gummi'n som ligger igjen på bakken ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 blir liksom så lite gjennomført. dette handler jo om å være nøyaktig for å få et ekte utseende.. vanskelig å bedømme noe som ser så lite ekte ut.. noen av de andre var greie, men ikke den sjette ass. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg