Mad_Maxx Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 I want my semaphores... :( Mmmm, penselfinish på malinga :D Rawr powah.. Askebeger, skal på plass etter hvert, men sia bak det skal sitte i er fucka Ummm, utlufting under baksete for vindfulle passasjerer? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Haha, "Ikke tut, jeg kjører så fort jeg kan" :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Slikt klister må jeg også få i bakruta på mi boble! Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fet bil, mye arbeid på karoseriet da.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Nja, den er litt sånn ratlook, men er ikke så mye som må gjøres.... Liker den i grunn som den er jeg :D Untatt kjørehøyden da... :P Må lengre ned! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg