Kristin_ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Fin bil ja ;) Sierra som er bil :) Siter Kjør hardt, kjør stil kjør rosa bil uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukis Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Nydelig bil! Har du fargekode? :D Takk! Skal finne ut av det i løpet av helgen! :) Siter Nissan skyline r34 (Rb26) X:03 Ktm sx 125 x:07 ktm sx 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hehe! Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre med bilen? Kjøpt anlegg værtfall hva for noe anlegg har du kjøpt inn da?? noe store greier eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukis Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hva for noe anlegg har du kjøpt inn da??noe store greier eller? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126760 Ekke store greiene.. Holder for meg! :) Siter Nissan skyline r34 (Rb26) X:03 Ktm sx 125 x:07 ktm sx 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126760 Ekke store greiene.. Holder for meg! :) så greit nok ut det ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra93 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Er det noen som veit om scorpio cosworth air condition passer over til sierra eller er det noe som har liggenes ett til sierra for salg så send meg en mail på gayrandrassen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra93 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Noen som veit om air conditon til sierra eller om det passer fra scorpio cosworth mail: gayrandrassen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg