DevilsTower Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Satt å kjeda meg litt ista, og fant et bilde av en eller annen Renault, og bestemte meg for å modde den litt. Var ment som en liten kjappis, men det ble en modd på rundt 2 timer. Ble ganske fornøyd med resultatet, kittet er brushet selv:) Orig Modd (Iflg. Dusy så oversota jeg vinduene, så kan hende det dulter inn en liten update med lysere vinduer;)) Er endel skjønnhetsfeil rundt om, og bakskjermen ser ut som en dass, da jeg glemte å skille ut kanten når jeg bredda den=/ Bakfelgen er flat, og bakfelgen har en liten grå dært øverst som jeg ikke får vekk;) Er endel fargefeil rundt om også=P C&C Tas imot med takk:) - DevildevilDevil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 It's all good.:D Fargen ser fake ut. Ikke slå meg. :D Men resten ser toppers ut, likte lyktene spessielt godt. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 felger og IC ser litt fake ut!:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Takk for kommentarer :) Flere? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Bakfelgen er flat + at litt av felgen bak mangler øverst. Litt dårlige kanter etter fargebytte og i hjulbuer. Intercooler er litt for lys/saturated. Svartfargen ble også litt mørk i forhold til resten av bilen. Men eller så det greit ut ;) Edit: Så nå at du hadde kommentert mange av feilene selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Bompelibompa;) comments? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg