KennethB Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Du setter den fast i emnet du skal frese, og bruker den som anlegg mot fresen... Skjønner? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Du setter den fast i emnet du skal frese, og bruker den som anlegg mot fresen... Skjønner? :) Du ække så dum som jeg ser ut som ;) :???: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jepp! men da må du ha fres med hjullager som Earthquake selger. :) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ja, det stemmer! :) Finnes i vanvittig mange utførelser de stålene der... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Du ække så dum som jeg ser ut som ;) :???: Hver gang du lager noen ringer til elementer så lager du én ekstra som du skriver på hva den er til, så har du den til neste gang du skal lage en sånn ring. Da limer du den fast oppå plata med litt dobbeltsidigteip, så bruker du en koiperingsfres, slik som den jeg la ut bilde av. Legger kulelageret an på malen og sveiver en runde:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Da har man fått prøvd seg litt med fresen, og litt variert resultat ble det :) Ble vel mest sagspon når jeg tenker meg om :P Fant ut at man må ta det med ro når man bruker fres med kulelager, for er man litt for kjapp med det så blir det fort veldig varmt og kulelageret blir ødelagt Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg