Gå til innhold

kicker solo baric?

Ranger emnet

Lars

Anbefalte innlegg

lurer på hva folk mener om denne subben:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=419

Er dette gode saker?

Hva slags forsterker børr man ha på den?

Visst jeg kjøper den så skal den stå i en Polo

Kommer den til å spille bra med riktig forsterker i denne bilen?

Noen andre subber i denne prisklassen som kan måle seg?

Kom med forslag

MVH lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en Kicker 300.4. Vi (Bilradiospesialisten) selger den for 4995,-. Denne forsterkeren brokoplet på L5en rocker. Klart den rocker enda mer hvis den får enda mer pulver. Men 300.4en er et bra og rimelig alternativ som det er futt i.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Originally posted by Mr.Stream

Kjøp deg en Kicker 300.4. Vi (Bilradiospesialisten) selger den for 4995,-. Denne forsterkeren brokoplet på L5en rocker. Klart den rocker enda mer hvis den får enda mer pulver. Men 300.4en er et bra og rimelig alternativ som det er futt i.

Blir det bra med to slike subber på en RF punch 800 a4 forsterker?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Potatis

Kjøp den, og Power Accoustic Gothic 1600 :) (ca 3000,-)

leverer 760w rms brokoblet, 1600 peak.. bør holde.. pluss en 1,2f kondensator til 1500,- begge på strømmen bilradio

kjøp heller en power acoustic A1250D, sinsykt bra forsterker, leverer 1250w rms i 1 ohm, siden den er digital er den veldig liten og blir ikke noe serlig varm. Har denne selv og er storfornøyd.

Btw den koster ca 3600

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen lyd er du ute etter, og i hvilken sammenheng skal du bruke den ? Pent, dypt, høyt?

Mange subber og mange prisklasser å velge mellom, jeg vurderte selv L5'en , men ombestemte meg da jeg hørte på den og Infinity Kappa Perfect sub. Infinity spiller nok ikke like høyt, men den spiller meget rent og veldig dypt..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider