HemiCuda Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jepp, er en 265, og uheldigvis en med fast clutch hus, men har ogsaa en, 260? liggende, fra en 325, er den brukbar paa Volvo? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 265 med fast clutch hus? :S ?? 260.. 4trins.. skal vel tålelitt.. klracing selger vel adaptere larsen: ja du får velge selv ;) jeg personlig håper du tar volvoen på henger og tar med deg litt verktøy og deler. du mister speedometer da, om du har vaier speedo. da denna er nytypen uten noe hull der.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 260.. 4trins.. skal vel tålelitt.. klracing selger vel adaptere. tror den har 5 gir faktisk, er fra en e30 325, har ikke de 5 gir? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 265 kassen kom i to versjoner, en med tredelt kasse (løst hus) og en to delt (ikke løst hus. Dette sa de på GS-bildeler når jeg ringte på pris på 265 kassa. 260 kassen er vel ikke noe greier uten at det er CR. Mambo: Jeg tar ikke volvoen på henger tverrs over norge, man skrur jo ikke når man er på treff!damndamn hehe:P Er for mye bry det. Men du må bare komme å slå av en prat, er evig drit å ikke få kjøre med turbo over, har jo gleda meg siden i fjor:P Får ta det igjen til september treffet, da har jeg kanskje girkasse og cooler til å ta det utpå banen. Så jeg får slippe ut alle de 411nm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg har antagligvis kontakt med den lokale BMW guruen imorgen, saa hvis du vil, saa kan jeg h0re om noen 265 med l0st clutch hus, hvis du trenger, han vet muligens om noe til salgs. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg har antagligvis kontakt med den lokale BMW guruen imorgen, saa hvis du vil, saa kan jeg h0re om noen 265 med l0st clutch hus, hvis du trenger, han vet muligens om noe til salgs. Hadde ikke vert domt.. Kasse trenger jeg uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Nå ordner det seg. Fått tak i M45 fra diesel bil, så setter jeg bare på igjenn den clutchen jeg tok av. Var ikke så stor skade på trykkplata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg