volvo240gl_1986 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hei. jeg lurer litt på hvordan jeg kobler til en ampere måler her er ett ganske dårli sjema på hvordan jeg trur det er. og om dette er rett skall jeg bryte den som går fra dynamo til batteri eller er det bare å legge opp en ny + att den gammle er der?? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det spørs formålet. Om du vil måle ladestraum, forbruksstraum eller ladestraum i forhold til forbruksstraum. Slik skjemaet ditt er tegna kan du måle ladestraum ved å tilkoblet bilens utstyr på batterisida av amperemeteret. Du kan måle ladestraum i forhold til forbruksstraum (som eg trur eg meininga med amperemeteret. I allefall viss det viser både + og -) ved å koble bilens utstyr på dynamosida av amperemeteret. Eller du kan koble dynamoen direkte til batteriet og så fra batteriet gjennom amperemeter til bilens utstyr for å måle forbruksstraum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg