OlaroaRacing Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 230F eller 230A motor ønskes kjøpt. B230 ET eller FT med alt som trengs for å bygge om fra B21AT kan også være veldig interessant, men det kommer jo selvfølgelig an på pris. Turbosatsen som sitter i min skal plukkes av og selges hvis det er noen som er interessert. Turboen var bra da jeg bytta toppakning i fjor høst. Passer kanskje ikke på et bilforum men jeg har også en Xbox 360 til salgs :) Bor ei mil utenfor Hamar Send PM!m'm Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 pfft Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg