Boddiz Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Er inne på skittau.no og leser. Ser at man kan betale 89,- kr i mnd, så betaler de alle fartsbøtene dine. Hvordan får dette firmaet endene til å møtes, hvis jeg f eks plutselig får en bot på 6000,-? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe les litt mere er en goood del betingelser ser du :P så kansje du skjønner det at det er ganske lett og tjene penger på det er ikke så mange som får bøter og av de som får bøter er det ikke så mange som er innen for "krava" deres doh edit: hm var ikke de jeg tenkte på men ett anna selskap stod det masser av krav i.. jaja shit au :shake Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Fordi det er mange andre som betaler 89.- som ikke har fått noen bøter. Edit: litt sen til å svare ser jeg:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ikke vanskelig å forstå... det er ren statistikk. De har sikkert tatt utgangspunkt i at politiet har kontroll så så ofte, og at sannsynligheten for å bli tatt er så så stor osv. Hadde politiet trappet opp, hadde nok månedsgebyret økt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg