Kenth Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Litt for opphåra for min smak men vekker jo oppsikt da! Husker je riktig var det du som hadde dessa babsene i bilen under Max power treffet på hamar?Husker je stoppa å såg nærmere på bakdekka, dem var VELDIG breie! hehe Ja stemmer nok det vettu... Dekka er ikke så breie, men felga er breie :) 225 breie på 10*18" felg.. hehe.. LITT strekt Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Felgene og dekkstrekken var vel det eneste jeg likte. Så liker jeg heller ikke noen andre BMW'er enn E30 M3 og 850 heller da. Sølv lister etc. gjorde ikke akkurat helt det store med bilen ellers. Sorry, men det er min mening:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg