torgeirlo Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 jeg har da tenkt å bygge stereoanlegg i bilen min. jeg har 2 12" lanzar element som skal brukes. Problemet er et jeg ikke vet hvor stor kassa bør være, altså ant liter. Hvis det også er noen her som evt. har en audi 80, 85 mod e.l som vet hvordan kassa bør lages for å få det bra i bagasjerommet, hadde jeg vært glad om noen kunne hjelpe meg med å gi noen tips. håper at mange vil hjelpe meg. jo flere alternativer jo bedre. :-):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Hadde vært fint å vite litt mer om hvilken modell du har av det lanzar elementet... Kan jo regne ut noen kjappe mål for deg, om du oppgir modellnr på basserne, samt måla på bagasjerommet, sånn ca. hvertfall.. Bruker WinISD for å regne ut høyttalermål :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Du kan jo ta deg en tur innom Lanzar sine hjemmesider... Kan godt hende du finner det du trenger, når du søker på modellnavnet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jeg har 1stk lanzar, og jeg fikk anbefalt power accoustic g640-4 på denne, og den driver den knallbra, skulle hatt en kondensator, men går greit. så brokoble den til 2kanalers og kjør på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg