Gjest kentiver Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Satt på gule koni dempere idag. hvordan justerer man stivheten på de bak? Er jo lett og justere fremme, men fant ikke ut hvordan jeg gjør det bak. Eneste man kan bruke der e jo umbrako nøkkel, men skjer jo ikke stort om jeg vrir med den? Syns også bilen ble høyere fremme enn bak:( Er 40mm senkefjærer og 40mm forkortet dempere. Golf 2, 87Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Man tar av demperen. Tynger den helt i bunn da treffer du et hakk. Når du så vrir så justerer du dempehardheten. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Tar den av? Uff:S Må jeg jo av med drittn igjen:( Det gidder jeg ikke nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg