Slipstream Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 det er 2liter rekkesekseren... i det tilfellet at bilen er en 97mod og har gått 34.000km så vil det vel nok ikke øke verdien på bilen nei, mindre driftssikker vil den nok ikke bli hvis du gjør det ordentlig, da disse bilene kommer med denne motoren standard... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hva med en MX-5? I mine øyne finnes det ikke tvil om hvilken som var gøyest å kjøre av 1.6l MX-5 og 1.8 Z3. Og jada, jeg har kjørt begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillmanN Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 BMW er vel egentlig et drømmeobjekt, om du drømmer om en BMW vil du vel egentlig ikke engang vurdere noe sånn som en Mazda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Det er nok forskjellig fra person til person. Jeg definerer meg selv som Fiat-entusiast, men jeg kunne godt hatt både en MX-5, en Z4, eller en Honda S2000. Det kan være du har rett, men personen vil i såfall gå glipp av store mengder kjøreglede. Det var noe som manglet i Z3en. I tillegg var det grisetrangt for mitt 1.90 cm lange legeme. Ikke at MX-5en var så mye bedre, men litt var det nå ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillmanN Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hehe skjønner hva du mener. Jeg holdt på å si "jeg liker dem trang" men har selv kjørt z3, og har funnet ut at det er mere enn nok plass til meg :P Men vet jo ikke enda om det blir z3 da, er vel kanskje ikke den mest praktiske bilen for en snekkerlærling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 det er vel ikke bare kjøreegenskapene som skal vurderes i en bil? utseende, komfort, pris, og ikke minst interesse for det enkelte merket... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hvorfor har du sett deg ut Z3 ? er det fordi du er fan av roadstere ? eller bare designet ? sånn i forhold til biltypen roadster så har jeg hørt mye negativt om z3. ved aktiv kjøring og på svingete veier, der hvor roadstere skal kjøres, så er visst ikke bilen stiv nok. igjen, dette er bare ting jeg har lest rundt omkring. hvis det er roadster du er på utkikk etter så kan jeg iallefall gå god for mazda mx-5. skikkelig roadster til en fornuftig pris. en genial bil for å oppdage hva kjøreegenskaper handler om :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dtnet Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg ser også etter en Z3, og jeg fyller år om en uke. Lappen får jeg dessverre en måned senere, kanskje, så jeg har god tid til å skaffe penger til en. Jeg har dessverre bare 30.000 nå, men har akkurat fått meg en jobb nr.2, så jeg håper jeg kommer til å tjene en del. Jeg kan sikkert også låne bilen til de andre i familien min mens jeg sparer penger til egen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBatman Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Akkurat kjøpt en herlig z3... sinnsykt digg bil å kjøre. å ang mx5.... Hvis man parkerer en z3 og en mx5 vedsiden av hverandre, så er det ingen tvil om hvem man velger. Mx5n ser så fattig ut. Norge er et rikt land. Ikke kjøp stuslig mx5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg