fsl Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ønskjer å kjøpe Volvo 740TIC, pris ca 10k-30k, alt etter hvilken stand den er i. Om den har en del arbeid som må gjøres, gjør ikke det så mye, har hele sommer og vinter å skru på. Ta kontakt på PM eller her hvis du har noe å tilby :) Mvh Fredrik Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silfest Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 legg til julian-n@hotmail.com han har en sjuførr tic til salgs Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 strøken tic til 25k? beklager, men du må nok legge litt mer på bordet. men er en del på finn med litt arbeit å gjøre på Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 strøken tic til 25k? beklager, men du må nok legge litt mer på bordet. men er en del på finn med litt arbeit å gjøre på Regner med at man kan få en OK en for 25k... :) Men ingen som har noe? Gjerne i nærheten av Bodø. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg