Olsen_nissan Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hei igjen... Viss jeg skal f.eks. bytte til en 1.9 eller 2liter (forgasser) motor.. hvilke deler trenger jeg fra det som står nå i mitt motor-romm?? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Åsså ett spørsmål til.. Jeg har vert ute å prøvd å få ut motoren... er girkassa/motoren skrudd fast i mellomakslingen? eller er det bare til å dra rett ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Åsså ett spørsmål til.. Jeg har vert ute å prøvd å få ut motoren... er girkassa/motoren skrudd fast i mellomakslingen? eller er det bare til å dra rett ut?? Jeg tror du må skru av mellomakslingen bak og så dra den ut av girkassen... det er det jeg må gjøre på min kadett c :D Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 oki... det var det pappa også trudde.. takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 fordel å skru ut mellomakselen først bak ja.. men den sitter vel ikke fast i girkassen, men kan vel sitte nok til at du sliter med å røske den løs. Er vel minimalt av deler du trenger som allerede sitter i ditt motorom.. Coilen kan du vel kansje bruke, ellers trenger du ny motor, gir, mellomaksel, rett bunnpanne, ny radiator, nye radiatorfester(du må nok bøye/kappe de gamle), og rette motorfester(men det kan fint sveises selv eller du må ha fra rallye eller noen som kom med cih orginalt.. Har du tenkt noe på godkjenning da? om jeg var deg ville jeg nesten utsatt det pga mangel på deler og jæækla dyre understell!! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hva er godkjennnig?? :D Men den boksen som stør helt oppe med vindue.. trenger jeg den?? er en radiator eller no åsså en vifte der. :/ ellers så bare kaster jeg den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 varmeapperatet? :S ta bilder =) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ja det er varmeapperatet... så den tror jeg du skal beholde om du skal bruke bilen til vanlig!!! cheers Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 var det jeg trudde.. hehe, ville ikke fjerna det enda nei :) Er vel ikke så mye du kan fjerne av det gamle egentlig, men du kan jo prøve å shine opp og legge ledningene litt penere, eventuelt skjult da.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe.. ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg