bb^ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Skal flytte batteriet i bilen min til baggasje, skal altså ikke ha noe foran ved motoren av plassmessige årsaker. Spørsmålet er helt enkelt; hvor tykk kabel fra batteri til starter osv foran. Holder 35m^2? ca 4,5-5m strekk Andreas B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Må også nevne at det er endel motorrelatert ettermontert elektronikk som trekker litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har du ikke plass til ett vanlig startbatteri? Det ville vel vært det greieste. Men du bør vel ha kabel som tåler en 150-200 amper i ett par sekunder uten å brenne av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Brukte sjøl 21mm2 fra batteri bak til motorrom, dette var ikke noe problem, hadde 60A sikring. Men alt er relativt da, kommer jo an på hva som er koblet til foran. (Jeg gjorde dette i en 1993 Ford Mondeo) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har gjort som Zetec, men m/ 100A sikringer i motorrom og v/ batteriet. Funka helt fint det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hvorfor ikek ha et batteri i motorrommet og et i bagasjerommet? koster jo ikke mer enn noen hundre, noe som det er vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvorfor ikek ha et batteri i motorrommet og et i bagasjerommet? koster jo ikke mer enn noen hundre, noe som det er vært. Vil anlegget "klare" å benytte seg av begge batteriene samtidig da? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvorfor ikek ha et batteri i motorrommet og et i bagasjerommet? koster jo ikke mer enn noen hundre, noe som det er vært. Noe hundre? Skillereleet koster vel 6-800kr samt batteriet koster jo fort 1-2000+ pr stk Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg putter ikke noe syrebatteri til et par hundre i min kupé, hvertfall. Ikke et dyrt syrebatteri heller, for den saks skyld! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg