TH_TeamHorten Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hei. Som tittel sier så ble det for varmt for min forsterker da jeg kjørte den hardt. Men dette da ikke pga. feil slik som at jeg har koblet feil eller brukt for store høytalere, e.l Det er modellen Punch 400a4 Det jeg da lurer på er, hvor kan jeg få tak i deler/komponenter til denne forsterkeren. Det er en gammel forsterker og garanti er bare å glemme. Er spenningsdelen som riktig nok har gått, siden det sto stikkflammer ut av et par kondensatorer og over på en effektransistor. Det jeg trenger er et par kondensatorer og et matcha par effekttransistorer (NPN og PNP ) Noen som vet om et serviceverksted hvor jeg kan ringe, evt. noen snille folk her som har mulighet til å følge opp denne saken? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ring Bleken eller Elfa for komponenter! :) Om du ikke får kjøpt på Bleken, dra til Horten VGS og spør etter Jan Reidar Sæther. Kanskje han kan bestille deler for deg. Hadde det vært i et skoleår, kunne de nok fikset forsterkeren for deg på skolen der (Serviceelektroniker-linja), men dersom du leverer den NÅ, blir det nok temmelig lang leveringstid, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hehe, du kjenner JR du også :) Nei, disse MÅ være matcha og det er noe Bleken ikke kan skaffe. Spurte JR personlig, men han sa jeg måtte få tak i et serviceverksted som reparerer Rockford Fosgate. Der skulle jeg nevne beskrivelse også skulle de finne et skjema som de kunne vite EKSAKT 2 matcha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 mas litt på matador her på forumet, han har god greie på sånne ting :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 mas litt på matador her på forumet, han har god greie på sånne ting :) Har finni`n men dette er jo en morsom feilmeld. The following errors occurred when this message was submitted: matador has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg