chval2fr Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Når jeg bikker ca- 90km/t blir rattet VELDIG lett og røre på. I tillegg er det litt risting i rattet, har akkurat byttet det ene dekket siden det var slitt på innersiden, dette kan også komme av at dekket hadde en stor kul på seg. Altså ikke nødvendig vis slitt av noe annet. Jeg har nå sjekka lufttrykk på alle dekka, det var feil på de fleste, men nå er det rett.. Er det noen som har en ide hvorfor det rister? mener heller ikke at det ristet når jeg hadde vinterdekka på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 dårlig balanserte hjul... ?! er fort gjort at det detter av lodd... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Kan være gåene dempere/foringer i forstilling kast i felg, dårlig avbalanserte hjul, feil hjulinstilling, feil lufttrykk etc :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg