sp0ky Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noen som har sett en Gyllen/urin farget Citroen xsara vts, med masse styling og lexus lykter. og vinyl på siden. Hadde faktiskt 4 potter og Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Huff Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Så faktisk en for noen dager siden ..men det var i ett engelsk "bil"blad ..red line var det vel.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Den er litt tøff faktiskt. Prata med eieren. kjøpt fra kr.sand ommrådet. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 det er vel denne http://www.streetteam.no/project_v1.asp?project_id=15&project_doctype=1 men vinylen må ha blitt satt på i ettertid Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ja det er den. hva vett du om denne? er den hardt kjørt? er den "orntelig" bygd? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 den er veldig pent kjørt. ikke hardt kjørt idet hele tatt. det er orginal motor iden som jeg husker. vet ikke hvilken. ossen den er bygd må du ikke spør meg om. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er en vts på 170hk i den. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 det bør faktisk sparke unna litt i den bilen da Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vet ikke helt hvor seriøst bygget det er.. meldte interesse på denne selv.. var endel små plukk på den! Og senk/eksos/felger og noe utstikkende styling var ikke godkjent. Solgt NÅ i tilfelle for så denne i sørlandsparken på lørdag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 det bør faktisk sparke unna litt i den bilen da Jeg vett ikke heilt eg. den var jo sprek så slikt. men liksom ikke "sprek" om du skjønner, den måtte draes helt til sperra HELE tiden for at den sko være sprek. og det blir jo heller slitsomt Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vet ikke helt hvor seriøst bygget det er.. meldte interesse på denne selv.. var endel små plukk på den! Og senk/eksos/felger og noe utstikkende styling var ikke godkjent. Solgt NÅ i tilfelle for så denne i sørlandsparken på lørdag ;) Ja han fikk den på tirsdag eller onsdag. men felger som ikke var godkjent? øøøø, åkei. det er jo orginale citroon felger på den. og den er orginal senket og av utstikkende styling. hmm hva kan det være? Men det jeg har merket meg av det som er litt jall. Den er nylakkert, men det er en del lakk på gummi lister og slikt. Og det har vert orginal spoiler på den. og hullene er det bare gummi propper i, og det er jo ikke akkurat nydelig på en "show bil" Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 okei ;) ikke sett nærme på den. bare det jeg fikk informert av ei som het marianne som stod som tidligere eier ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Syns ærlig talt ikke den var serlig pen jeg da:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 spotta denne ved sørlands parken på onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg