ThomasR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg lurte på om det er noen som veit hvordan 320i merke sitter fast på bagasjelokke? er det bare limt fast? eller vill det være merker der hvis jeg tar det vekk? vurderer å fjerne det for og få litt cleanere bakpart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 limt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 men, vil det bli noen merker når jeg tar de bort da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 bruk en varmluftpistol å varm rundt merket så limet løsner, ta så av merket å fjern limet med dårlig hjemmebrent eller what'evah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 nå har jeg tatt av merkene bak på bagasjelokket. men nå er problemet at jeg ikke får vekk limet som ligger der, jeg har prøvd med whitesprit å rødsprit. men, det vil ikke vekk.. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? her er bildet av hvordan det er: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du kan polere det bort.. det skal gå ville jeg tro Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det er noe som er laget for å fjerne lim, en svart sprayflaske. Hvis du ikke har det må du varme lime opp å gni.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du kan polere det bort.. det skal gå ville jeg tro men, det sitter jo rester av gummin som har ligget der, pluss at det kan se ut som de har brukt superlim til å feste det. men, jeg kan jo prøve å polere det bort. hvis ikke må jeg bare pusse det bort, å lakkere på nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det er noe som er laget for å fjerne lim, en svart sprayflaske. Hvor får jeg tak i det? hva heter det? Hvis du ikke har det må du varme lime opp å gni.. dette har jeg prøvd, men funka dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 kan jo bruke sprit veldig varsomt og så polere etterpå. dummeste jeg har hørt at du pusser bort lim/gummirester og så lakkere på nytt. da blir det billigere å sette bilen på ett verksted å få de til å fjerne limet for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 kan jo bruke sprit veldig varsomt og så polere etterpå. dummeste jeg har hørt at du pusser bort lim/gummirester og så lakkere på nytt. da blir det billigere å sette bilen på ett verksted å få de til å fjerne limet for deg. oki, får prøve det, men finnes det noe som kan fjerne rester av lim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 sprit, hjemmebrent, blå isopropanol, rød sprit, bremserens, rustløser, citrus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 okei... jeg får gå ut en tur igjen å se hva jeg får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 da har jeg prøvd med rød sprit whitesprit og rustløser en gang til, å det blir ikke bedre i det hele tatt.. det løsner ikke en gang. uff :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 da har jeg fått høre av en kamerat at jeg må bruke tynner, så da får jeg gå til innkjøp av det imorgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg