Chris-84 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei! Får ikke til dette photoshop tullet jeg, så hadde det vært noen snille folk her som kunne utført dette på en noe mer proff måte? Skal nemlig omlakkere i beg. av juli så må bestemme meg for lakktype, "layout" osv ganske snart... Vil gjerne ha følgende gjort: 1. Som avbildet under (sort midt på panseret langs "linjene") 2. Helt sort panser (et panser i karbon koster mer enn det smaker trur jeg) 3. Fartsstriper i hvit eller sølv... Takker for både tips og forbannelser over mine forslag Mvh Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 lagde meg tre kvikke fors0k jeg. del av panseret lakket. hele panseret svart. og striper, ikke saa proff lagd til striper... men et fors0k :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Takker folkens! :) Fikk noen fine innslag på honda klubben og...:) Ser ut til at det blir hellakkert svart jeg går for (svart-glans-greier). Sort midt på passet ikke, fartsstriper noe bedre, men helsort er helt klart penest:) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg