Bass kicker Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hei ! jeg har tenkt på å sette litt annlegg i min båt, en 18 fots fjordling med 130 hester utbords motor. Så lurer jeg på om en Dynabel sub av DY 94 serien (en 12") som drives av en dynaBel BF1702 - 2x170 forsterker. om motoren klarer å drive dette? eller om batteriet blir oppbrukt eller ikke i det hele tatt klarer å drive dette?batteriet er forholdsvis nytt, men må jeg ha ekstra eller stor dynamo? er det noe annet jeg må passe på? takker for svar! Mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvor stort er batteriet? En mulighet du har er og montere et batteri til. Så kjøpe en såkalt "smart" enhet. Den fungerer slik at den lader begge batteriene. Så når den sluttes og lade så går alt strømforbruk til "forbruksbatteriet" også når du skal starte motoren så belastes det på "startbatteriet" Denne enheten kan fåes kjøpt på vanlig båtelektrisk shappe... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass kicker Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 ok! hørtest jo bra ut! hvet du hva den koster?ca? er jo bare det at det er ikke så stort mere plass til et til batter:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ok! hørtest jo bra ut! hvet du hva den koster?ca? er jo bare det at det er ikke så stort mere plass til et til batter:P Sist jeg så på slik enhet til båten min så kostet den 800,- el no iden duren..... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass kicker Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ok! noen som har forslag til hvilken sub jeg kan ha i båten? trenger ikke være like stort som den dynabelen.kriteriene er at den (og forsterker om noen hvet) skal være høveli billig og grei god lyd...og evnt et frontsett eller noen høytalere tweetere jeg kan ha i lamme, i båten får å få grei lyd.og trenger jeg forsterker til et front sett? eller kan jeg ha det på stereon?noen som har noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hva med noe fra fusion,ss,hertz,earthquake, alle disse har rimelig grei følsomhet, og skal kunne drives godt av bf1702 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass kicker Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ok! har du en nett side eller noe som man kan se det på? og va er en bf1702? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass kicker Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hehehehe faen eg e dom :P tenkt ikke på det var forsterkeren :P menne kan jeg gå ned et hakk på forsterker siden? med en noe mindre subb? og hva kan det bli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 www.autocustom.no www.lydibil.no der har du en start, vil tro du finner noe du kan ha i båten fra en av disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=31&products_id=661 Likte den gitt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg