hazel Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hei! Jeg er grønn som skogen når det gjelder bilstereo go bil generelt. Men har med litt hjelp klart å bygd meg et lite anlegg i bilen. Følgende oppsett: Forsterker: a/d/s AB-490 5-kanalers forsterker. 1800W. Sub: PIONEER-TS-W306C. 12" 1000W subwoofer. Høytalere: Pioneer TS-A6911. 330W. I starten gikk det fint. Men så etter hvert så jeg har fått litt problemer. 6" x 9" høytalerene har begynnt med å til dels ikke virke. Når jeg slår på anlegget så virker f. eks kun høyre bakhøytaler og sub. Etter litt skifter det over så kun venstre og sub funker. Hva kan dette skylles? Er det batteriet som er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det er nok heller en dårlig/feil kobling... sjekk ledningene inn på høyttalerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan høres ut som dårlig kobling et sted ja. Det beste er alltid å gjøre ting ordenlig med en gang. Kan være kjedelig å gå over alle kablene igjen. Men prøv det først du... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan høres ut som dårlig kobling et sted ja. Det beste er alltid å gjøre ting ordenlig med en gang. Kan være kjedelig å gå over alle kablene igjen. Men prøv det først du... Det han sa ^^ :) Men viss ikke så kan det være dårlige loddinger i forsterker. Slik at det blir dårlig kontakt ille i koblingene til terminalene. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazel Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg