luckyducky Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 vel jeg kan legge ut mitt prosjekt her. kjøpte denne golfen for ca 3 år siden og nå har jeg endelig sett på bilen og begynt på prosjektet. får ikke lasta inn bilder denne og neste uke. men det kommer. det som er gjort med bilen er at jeg har montert sportseter og ratt. så har jeg satt på noe dekor tull. det som venter er anlegg, styling, muligens felger og lakkering. har planlagt kamelon lakk men er ikke helt sikkert. men jeg har ett problem. jeg limte på en vinge og fjernet den men så er det limrester igjen på bilen. hva kan jeg gjøre for å fjerne disse Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Beste jeg kommer på i farta er skalpell og sandpappir. Mulig bremseveske tar noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 anlegg? eh Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 ja bare til pynt. bruker gamle headset til dette? Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 okey. da la jeg ut bildene idag da pga at jeg fikk pc'en opp å kjøre her hjemme:wave motorrommet innvendig selve bilen¨ dekoren er bare midlertidig. vet det ser ut som mi bestemor har lagt den på. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg